1 Nisan 2013 Pazartesi

 
 
 TEK  TAŞ  SEÇERKEN
 
 
 
Tek taş alrken kesinlikle önce internetten bunun araştrmasını yapmalısınız. Yoksa bilmeden giderseniz değersiz bir yüzüğe haketmediği bir para verebilrisiniz. Alıcağınz tek taşın karakteri yani rengi fiyatını belirliyor. Pırlanta da önce renk sıkalasına bakıp ona göre tercih yaparsanız akıllıca bir seçim olur..;)
Gelelim özel markaların  tek taş model seçimlerine..:) Tiffany&co markasının yüzüklerine ve tüm aksesuarlarına bayılıyorum. Fakat fiyatları çok uçuk, Tiffany&co  dan alacağınız bir pırlanta fiyatına  çok daha büyük bir taş alabilrisiniz. Orda markaya da para veriyorsunuz. Önemli olan taşın değer diyenlerdenseniz başka  tabi ki marka diyenlerdenseniz  Tiffany&co  mükemmel bir seçim olur.
 
 
 











favaori modelim..:)

 
 
 

4 yorum:

  1. Kesinlikle canım ;)
    ben seçerken - evet bu işi rafete bırakmadım, çünkü pırlantadan anlamaz, itelerlerdi buna :) - baya bu konuda master yapmıştım. rengi, kesimi, berraklığı ve karatı.. hatta pırlantayı tutan ayak sayısı :))) Benim ki mesela G color, VS1...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu kadınların uzmanlık alanı..:) meraklısı olmayan erkeğe K color bir pırlantayı H color diye satabilirler malesef...

      Sil
  2. Wow. These diamond rings are gorgeous.

    I would love for you to stop by my blog and check out my latest outfit post!
    www.fashboulevard.blogspot.com

    YanıtlaSil