26 Mayıs 2013 Pazar

 
GELİN  AYAKKABISI 
KURT  GEİGER
 
 
En zor olan da sanırım gelinlik için ayakkabı seçmek.  Benim gibi beyaz gelin ayakkabısı sevmeyenlerin işi çoook daha zor. Çünkü seçenek olarak hep platform ve aynı modellerin olduğu bir Türkiye de yaşıyoruz. Yeterli derecede ayakkabı markası yok diye düşünüyorum.
Olan markalarda da model kıtlığı var.
Ben gelinliğimin altına toz pembe, nude tonlarında bir ayakkabı tercih ettim bulmak da zorlansam da  mutlu sona ulaşarak aldım..:)  İdeal bir topuk boyunu ve istediğim rengi Kurt Geiger bana verdi.
Bunla  da iş bitmedi tabi birde düz rahat bir ayakkabı daha alıp geceyi garantilemek gerek.
Düz olarak da Toms simli beyaz ikinci gelin ayakkabım oldu..:)
Haftaların araştırmasının sonucu mutlu ve istediğim gibi..:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder