24 Ekim 2013 Perşembe



2014   GELİNLİK   MODELLERİ
 
 
Kış mevsimine girmemize rağmen düğünler tam gaz devam ediyor.
Yazın ramazan ayından dolayı düğün mevsimi iyice kış aylarına kaymış oldu.
Bu aralar evlenen eş dost çok..:)
Bende bir bakıyım dedim ünlü markalara bu kış nasıl gelinlikler moda diye.
Bir çok ünlü markayı mix yapıp size beğendiğim bir kaç model gelinlik paylaşmak istedim.
İşte 2014  gelinlik modellerinden örnekler kızlar.
 Daha fazla 2014 gelinlik modeli görmek isteyen   www.brides.com adresine bakabilirler.
Beğendiğiniz modeli eğer iyi bir gelinlik diken terziniz var ise bu modellerden birine sahip olmak çook kolay..:)
Ankara'da eğer  bir terzi isterseniz benim terzim harikalar yaratıyor.
Benim gelinliğimden sonra 4 kız arkadaşımın seçimi de benim terzim oldu.
İsteyenler benimle irtibata geçebilirler.






FOLLOW ME INSTAGRAM: srplkzl 









FOLLOW ME INSTAGRAM: srplkzl 






 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder